- پنجشنبه ۱۳ آذر ۹۹ ۰۱:۰۳ ۳۲ بازديد
- ۰ نظر
تا كنون نظري ثبت نشده است
شامل كليه اقداماتي است كه در مرحله طراحي سايت بكار برده ميشود تا ساختار آن براي موتورهاي جستجو قابلفهم و كراول كردن باشد. در اين مرحله به كدهاي سايت دقت ميشود و اينكه زيرساختهاي سايت مثل نقشه آن براي ايندكس مناسب هستند يا نه. كارشناسان سئو حرفهاي يك چكليست مشخص دارند كه به بررسي آن ميپردازند تا اطمينان حاصل كنند، سايت ازنظر تكنيكي ويژگيهاي لازم را دارد. صفحات سايت بايد ريسپانسيو باشد، هر صفحه تنها يك تگ H1 داشته باشد و بسياري مطالبي كه پرداختن به آنها خود به نوشتن چند مقاله مستقل نياز دارد.
در اين مرحله كليه سايتهاي رقيب مورد ارزيابي و بررسي قرار ميگيرند و نقاط قوت و ضعف آنها مشخص ميشود. بر مبناي يافتههاي تحليل رقبا استراتژيهاي كلي سئو سايت مشخصشده و تدوين ميشود.
همزمان با مرحله تحليل رقبا لازم است كلمات كليدي مرتبط با سايت كه بيشتر توسط مخاطبان جستجو ميشوند شناساييشده و اولويتبندي شوند. در انتهاي اين مرحله شما بايد يك ليست از كلمات كليدي اصلي و فرعي در اختيار داشته باشيد كه به كمك آن بتوانيد كار توليد محتوا و بازاريابي محتوايي خود را پيش ببريد.
بر مبناي كلمات كليدي بايد محتواهاي مناسب توليد شود يا محتواهايي كه پيشتر توليدشده بهينهسازي شوند تا بتوانند در نتايج جستجوهاي گوگل به رتبههاي دلخواه دست پيدا كنند.
اين مرحله بسيار مهم است اما معمولاً از سوي كارشناسان به آن بيتوجهي ميشود، شما بايد بهصورت مستمر محتواهاي خود را ارزيابي كنيد و ببينيد به نتايج دلخواه شما رسيدهاند يا خير. بر اين اساس ميتوانيد به نقاط قوت و ضعف خود پيببريد و استراتژي سئو خود را تقويت كنيد.