سوشيال سيگنال چيست و آيا واقعا در سئو تاثيرگذار است؟!
لينك سازي داخلي مقاله بدون استراتژي رو متوقف كنيد!
تاثير لينك نوفالو در سئو وب سايت چيست؟
سئو حرفه‌اي سايت شامل چه مراحلي است؟
5 روش بازاريابي آنلاين SEO مي تواند تجارت شما را متحول كند
آموزش سئو مبتدي (بهينه سازي براي موتور هاي جستجو)
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

سئو حرفه‌اي سايت شامل چه مراحلي است؟

قبل از هر اقدامي براي سئو سايت لازم است شناخت صحيحي از مخاطب هدف خود به دست آوريد و با نيازها و دغدغه‌هاي ذهني آن‌ها آشنا شويد. هر اقدامي كه براي كسب رتبه‌هاي بهتر در نتايج جستجوها انجام مي‌شود براي آن است‌كه مخاطب را به سايت خود هدايت كنيد، درنتيجه بايد اطلاعاتي كه در اختيار او قرار مي‌دهيد از كيفيت مناسب برخوردار باشد و نياز او را رفع كند اما سئو حرفه‌اي سايت شامل چند مرحله مشخص است كه به ترتيب بايد طي شود.
 

سئو تكنيكال (Technical SEO)

شامل كليه اقداماتي است كه در مرحله طراحي سايت بكار برده مي‌شود تا ساختار آن براي موتورهاي جستجو قابل‌فهم و كراول كردن باشد. در اين مرحله به كدهاي سايت دقت مي‌شود و اينكه زيرساخت‌هاي سايت مثل نقشه آن براي ايندكس مناسب هستند يا نه. كارشناسان سئو حرفه‌اي يك چك‌ليست مشخص دارند كه به بررسي آن مي‌پردازند تا اطمينان حاصل كنند، سايت ازنظر تكنيكي ويژگي‌هاي لازم را دارد. صفحات سايت بايد ريسپانسيو باشد، هر صفحه تنها يك تگ H1 داشته باشد و بسياري مطالبي كه پرداختن به آن‌ها خود به نوشتن چند مقاله مستقل نياز دارد.

 

تحليل رقبا و تدوين استراتژي سئو

در اين مرحله كليه سايت‌هاي رقيب مورد ارزيابي و بررسي قرار مي‌گيرند و نقاط قوت و ضعف آن‌ها مشخص مي‌شود. بر مبناي يافته‌هاي تحليل رقبا استراتژي‌هاي كلي سئو سايت مشخص‌شده و تدوين مي‌شود.

 

بررسي كلمات كليدي

هم‌زمان با مرحله تحليل رقبا لازم است كلمات كليدي‌ مرتبط با سايت كه بيشتر توسط مخاطبان جستجو مي‌شوند شناسايي‌شده و اولويت‌بندي شوند. در انتهاي اين مرحله شما بايد يك ليست از كلمات كليدي اصلي و فرعي در اختيار داشته باشيد كه به كمك آن بتوانيد كار توليد محتوا و بازاريابي محتوايي خود را پيش ببريد.

 

توليد محتوا و بازاريابي محتوايي

بر مبناي كلمات كليدي بايد محتواهاي مناسب توليد شود يا محتواهايي كه پيش‌تر توليدشده بهينه‌سازي شوند تا بتوانند در نتايج جستجوهاي گوگل به رتبه‌هاي دلخواه دست پيدا كنند.

 

ارزيابي عملكرد

اين مرحله بسيار مهم است اما معمولاً از سوي كارشناسان به آن بي‌توجهي مي‌شود، شما بايد به‌صورت مستمر محتواهاي خود را ارزيابي كنيد و ببينيد به نتايج دلخواه شما رسيده‌اند يا خير. بر اين اساس مي‌توانيد به نقاط قوت و ضعف خود پي‌ببريد و استراتژي سئو خود را تقويت كنيد.

https://javadyasemi.ir/what-is-seo/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.