سوشيال سيگنال چيست و آيا واقعا در سئو تاثيرگذار است؟!
لينك سازي داخلي مقاله بدون استراتژي رو متوقف كنيد!
تاثير لينك نوفالو در سئو وب سايت چيست؟
سئو حرفه‌اي سايت شامل چه مراحلي است؟
5 روش بازاريابي آنلاين SEO مي تواند تجارت شما را متحول كند
آموزش سئو مبتدي (بهينه سازي براي موتور هاي جستجو)
سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

بازاريابي چيست؟ [سؤالات متداول]

 بازاريابي چيست؟ 

 

Dictionary.com بازاريابي را اينگونه تعريف مي كند: "اقدام يا فعاليت تبليغ و فروش محصولات يا خدمات ، از جمله تحقيقات بازار و تبليغات." اگر مثل يك نقش بازاريابي كار مي كنيد ، تعريف بازاريابي براي شما دشوار است هر چند كه هر روز آن را مي بينيد و از آن استفاده مي كنيد - اصطلاح بازاريابي براي تعريف ساده يك متغير كاملاً فراگير و متغير است. اين تعريف بي فايده است. به عنوان مثال ، بخش فروش با تعريفي "آنچه در فروش است" كمي بيش از حد همپوشاني دارد و كلمه تبليغات باعث مي شود كه من از جلسات طوفان مغزي ديوانه فكر كنم. اما پس از حفر عميق تر ، من ديدم كه در واقع ، بازاريابي به شدت با تبليغات و فروش همپوشاني دارد. بازاريابي در تمام مراحل مشاغل ، از آغاز تا پايان وجود دارد

هم اكنون بارگيري كنيد: گزارش وضعيت بازاريابي [نسخه 2020]

در ابتدا ، من از اين سوال پرسيدم كه چرا بازاريابي يك مؤلفه ضروري در طول توسعه محصول يا رشد فروش يا توزيع خرده فروشي است. اما وقتي در مورد آن فكر مي كنيد معقول است - بازاريابان محكم انگشت خود را روي نبض شخصيت مصرف كننده شما مي گيرند. آنها تمام وقت مصرف كنندگان شما را تحقيق و تجزيه و تحليل مي كنند ، گروه هاي متمركز را ارسال مي كنند ، نظرسنجي مي كنند ، عادات خريد آنلاين را مطالعه مي كنند و يك سؤال اساسي را مطرح مي كنند: "كجا ، كي و چگونه مشتري ما مي خواهد با تجارت ما ارتباط برقرار كند؟"

بازار يابي

بازاريابي فرايند جذب افراد به محصول يا خدمات شركت شما است. اين امر از طريق تحقيقات بازار ، تجزيه و تحليل و درك منافع مشتري ايده آل شما اتفاق مي افتد. بازاريابي به كليه جنبه هاي يك تجارت ، از جمله توسعه محصول ، روش هاي توزيع ، فروش و تبليغات مربوط مي شود.

بازاريابي مدرن از دهه 1950 ميلادي آغاز شد كه مردم براي تأييد يك محصول ، بيشتر از رسانه هاي چاپي شروع به استفاده كردند. از آنجا كه تلويزيون - و به زودي ، اينترنت - وارد خانوارها شد ، بازاريابان مي توانند كل كمپين ها را در چندين سيستم عامل انجام دهند. و همانطور كه ممكن است انتظار داشته باشيد ، طي 70 سال گذشته ، بازاريابان براي تنظيم دقيق نحوه فروش يك كالا به مصرف كنندگان براي بهينه سازي موفقيت ، اهميت بيشتري پيدا كرده اند. امروز ، به معناي واقعي كلمه ده ها مكان وجود دارد كه مي توان يك كمپين بازاريابي را انجام داد - در قرن بيست و يكم كجا اين كار را انجام مي دهد؟

انواع بازاريابي جايي كه كمپين هاي بازاريابي شما در آن زندگي مي كنند ، كاملاً به جايي بستگي دارد كه مشتريان شما وقت خود را سپري كنند. انجام تحقيقات بازار كه تعيين مي كند كدام نوع بازاريابي - و كدام يك از ابزارها در هر نوع - بهترين نوع براي ساخت مارك شماست - براي شما مناسب است. در اينجا انواع مختلفي از بازاريابي وجود دارد كه امروزه مرتبط هستند ، برخي از آنها آزمايش زمان ايستاده اند: بازاريابي اينترنتي: با الهام از كمپين كالايي Excedrin كه به صورت آنلاين انجام شد ، ايده ايده حضور در اينترنت به دلايل تجاري نوعي بازاريابي در خود است. بهينه سازي موتور جستجو: مخفف "SEO" ، اين فرآيند بهينه سازي محتوا در وب سايت است به گونه اي كه در نتايج موتور جستجو ظاهر مي شود. اين توسط بازارياب ها براي جذب افرادي انجام مي شود كه جستجو انجام مي دهند و اين نشان مي دهد كه آنها علاقه مند به يادگيري يك صنعت خاص هستند. بازاريابي وبلاگ: وبلاگها ديگر منحصر به نويسنده نيستند. هم اكنون برندها وبلاگ هايي را منتشر مي كنند تا در مورد صنعت خود بنويسند و علاقه مشتريان بالقوه را كه براي اطلاعات در اينترنت جستجو مي كنند ، پرورش دهند. بازاريابي رسانه هاي اجتماعي: مشاغل مي توانند از فيس بوك ، اينستاگرام ، توييتر ، لينكدين و شبكه هاي اجتماعي مشابه استفاده كنند تا با گذشت زمان برداشت هاي خود را بر مخاطبان خود ايجاد كنند. بازاريابي چاپ: از آنجا كه روزنامه ها و مجلات در فهم اينكه چه كسي از مواد چاپي خود مشترك است ، بهتر مي شوند ، مشاغل همچنان در انتشاراتي كه مشتريان خود در حال خواندن هستند ، حمايت از مقالات ، عكاسي و مطالب مشابه را پشتيباني مي كنند. بازاريابي موتور جستجو: اين نوع بازاريابي كمي متفاوت از SEO است كه در بالا توضيح داده شده است. مشاغل اكنون مي توانند به موتور جستجوگر بپردازند تا پيوندهايي را در صفحه هايي از فهرست آن قرار دهند كه مخاطبان خود را در معرض ديد زياد قرار دهند. (اين مفهومي به نام "پرداخت به ازاي هر كليك" است - نمونه اي از اين را در بخش بعدي به شما نشان خواهم داد). بازاريابي ويديويي: در حالي كه زماني تجارت فقط وجود داشت ، بازاريابان اكنون براي ايجاد و انتشار انواع ويديوهايي كه سرگرم كننده و آموزش مشتريان اصلي خود هستند پول مي گذارند.


https://blog.hubspot.com/marketing/what-is-marketing

https://javadyasemi.ir/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.