سوشيال سيگنال چيست و آيا واقعا در سئو تاثيرگذار است؟!
لينك سازي داخلي مقاله بدون استراتژي رو متوقف كنيد!
تاثير لينك نوفالو در سئو وب سايت چيست؟
سئو حرفه‌اي سايت شامل چه مراحلي است؟
5 روش بازاريابي آنلاين SEO مي تواند تجارت شما را متحول كند
آموزش سئو مبتدي (بهينه سازي براي موتور هاي جستجو)
چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

لينك سازي داخلي مقاله بدون استراتژي رو متوقف كنيد!

اگر تا به امروز مسير صحيحي را براي لينك سازي داخلي مقاله و سايت خود طي نكرده‌ايد تا انتهاي اين مقاله با ما همراه باشيد؛ مي‌خواهيم با اين مقاله كمك كنيم تا ديدگاه خود را نسبت به لينك سازي داخلي تغيير داده و اين اقدام را موثرتر انجام دهيد. يكي از ضروري‌ترين اقدامات لازم قبل از لينك سازي داخلي مقالات، تدوين يك استراتژي هدفمند است. اگر بدون استراتژي و اهداف از پيش تعيين شده اقدام به لينك سازي داخلي وبسايت خود مي‌كنيد، بايد بدانيد كه صفحات سايت شما در مسيري بي راهه قرار گرفته و كيلومترها از چشم موتورهاي جستجو فاصله گرفته‌اند!

به عبارتي مقالاتي كه براي لينك سازي آن‌ها هيچ استراتژي تعيين نشده باشد، كارايي لازم را براي گوگل و كاربر ندارند و هزينه كردن براي توليد محتواهاي اين‌چنيني تنها هدر دادن سرمايه و زمان است. با ما همراه باشيد تا بدانيد چگونه مي‌توان با آموزش سئو و بكارگيري آن، بازديد از يك سايت را بطور چشم‌گيري افزايش داد!

مفهوم لينك سازي داخلي مقاله و كاربرد آن چيست؟

به زباني ساده لينك‌هاي داخلي يك مقاله كمك مي‌كنند تا جستجو و حركت يك كاربر در سايت شما هدفمند و بهينه‌تر باشد. استفاده از اين لينك‌هاي داخلي به ربات‌هاي گوگل كمك مي‌كند تا ارتباط بين صفحات مختلف سايت شما را بهتر درك كنند؛ در اين صورت اين موتور جستجو مي‌تواند كاربر را راحت‌تر بين صفحات شما جابه‌جا كند. تصور كنيد به دنبال يك اتاق مشخص در يك ساختمان شلوغ هستيد؛ براي سهولت در رسيدن به آن اتاق مشخص شما به راهنما نياز داريد. لينك‌هاي داخلي مقاله به عبارتي حكم همان راهنما را دارند كه به سادگي مي‌توانند شما را به هدفي كه داريد برسانند.

لينك سازي داخلي به اين معني است كه صفحه‌اي از سايت را به صفحه‌اي ديگر متصل كنيم و با كمك اين لينك‌ها كاربران را بين صفحات خود حركت دهيم؛ اين اقدام به اين منظور صورت مي‌گيرد كه مطمئن شويم كاربر بدون گرفتن پاسخي جامع براي سوالات خود، سايت ما را ترك نخواهد كرد. تمام لينك‌هايي كه در محتواي صفحه، مقالات، منوي اصلي سايت، سايدبار و يا فوترها قرار مي‌گيرند جزو لينك‌ سازي داخلي مقاله به شمار مي‌روند. به ياد داشته باشيد براي اينكه ربات‌هاي گوگل بتوانند صفحات مرتبط را به راحتي پيدا كنند، بايد لينك سازي داخلي خود را بهينه كنيد.

لينك سازي در سئو سايت

با مشاوره سئو ارزش و اهميت لينك سازي داخلي را بهتر دريابيد

ممكن است از خود بپرسيد چرا لينك سازي داخلي و بهينه آن از اهميت بالايي برخوردار است؟ صفحه‌اي را در نظر بگيريد كه به تازگي ايجاد كرده‌ايد و براي آن صفحه محتوايي ارزشمند و كاربردي نيز توليد كرده‌ايد؛ حال سوال اصلي اينجاست كه چگونه مي‌خواهيد خزنده‌هاي گوگل را از اين صفحه جديد مطلع كنيد؟! فرقي نمي‌كند كه براي توليد محتواي خود تا چه اندازه زمان و هزينه صرف كرده‌ايد.

اگر نتوانيد پاي ربات‌هاي خزنده گوگل را به اين صفحه جديد باز كنيد، عملا شما با وجود هزينه‌اي كه كرده‌ايد موفق نشده‌ايد كه تغييري در جايگاه و يا ترافيك ورودي سايت خود ايجاد كنيد و اين همان اشتباهي است كه برخي از افراد بارها و بارها آن را مرتكب مي‌شوند چراكه از يك مشاور سئو براي بهينه كردن لينك سازي داخلي خود كمك نمي‌گيرند. يك مشاور باسابقه و با مهارت بالا مي‌تواند با استراتژي‌هاي خود، از مسير كوتاه‌تري سايت شما را به مقصد برساند!

لينك سازي داخلي مقاله را فراموش نكنيد!

اگر صفحه‌اي جديد ايجاد كنيد كه براي آن لينك سازي داخلي انجام نداده‌ايد و هيچ بك لينكي نيز از سايت‌هاي ديگر دريافت نكرده باشيد، ربات‌هاي خزنده گوگل از وجود چنين صفحه‌اي در سايت شما باخبر نخواهند شد بنابراين اين صفحه نيز جايي در صفحات جستجو نخواهد داشت. با اين تفاسير مي‌توان گفت كه مهم‌ترين دليل استفاده از لينك‌هاي داخلي، شناساندن يك صفحه به ربات‌هاي گوگل و باز كردن پاي كاربران به اين صفحه است. اما همان‌طور كه ابتداي مقاله نيز ذكر كرديم، لينك سازي بدون استراتژي سايت شما را به جايي نمي‌رساند! مشاوره سئو مي‌تواند تعيين مسير را با تدوين يك استراتژي هدفمند ساده‌تر كند؛ فراموش نكنيد كه حتي با لينك سازي داخلي نيز به جايي نخواهيد رسيد اگر اين پشت اين لينك سازي‌ها استراتژي و هدف وجود نداشته باشد.

https://javadyasemi.ir/

استراتژي براي لينك سازي داخلي همه آن چيزي است كه به آن نياز داريد

نه تنها لينك سازي بلكه تمام خدمات سئو نياز به استراتژي و نقشه راه دارند. تا زماني كه ندانيد قرار است به كجا برسيد، نمي‌توانيد ساده‌ترين مسير را براي آن انتخاب كنيد. اين استراتژي‌ها در واقع تعيين كننده مسير، نحوه حركت و چگونگي رسيدن به آن هدف را تعيين مي‌كنند. در ادامه به يكي از كاربردي‌ترين استراتژي‌هايي كه براي لينك سازي داخلي مقاله و سايت خود مي‌توانيد از آن‌ بهره بگيريد اشاره كرده‌ايم.

اما توجه داشته باشيد كه تعيين استراتژي براي هر سايتي مستلزم بررسي‌هاي دقيق ماهيت آن سايت است تا بهترين نقشه راه براي آن مشخص شود؛ بنابراين هيچكس نمي‌تواند تضمين كند كه مي‌تواند سايت شما را با يك نسخه يكسان به صفحه اول نتايج برساند! مشاوره سئو و كمك گرفتن از يك متخصص اين امر، بهترين راه حل براي رسيدن به آن هدفي است كه در سر داريد.

استراتژي لينك سازي

استفاده از انكر تكست مناسب؛ موضوعي كه در تعيين استراتژي بايد به آن توجه ويژه‌اي شود

يكي از استراتژي‌هايي كه هميشه جواب مي‌دهد و بايد به آن توجه داشته باشيد، انتخاب انكر تكست مناسب است. همان‌طور كه مي‌دانيد لينك‌ها معمولا بر روي متن و يا تصوير داده مي‌شوند و اگر لينك متني باشد، عبارتي كه به صفحه هدف لينك شده است را انكر تكست مي‌گويند. اين انكر تكست‌ها در واقع تاثير زيادي در درك گوگل از محتواي صفحه شما خواهند داشت؛ بنابراين يكي از استراتژي‌هايي كه مي‌تواند موفقيت لينك سازي داخلي مقاله شما را تضمين كند، دقت در انتخاب انكر تكست مناسب است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.