سوشيال سيگنال چيست و آيا واقعا در سئو تاثيرگذار است؟!
لينك سازي داخلي مقاله بدون استراتژي رو متوقف كنيد!
تاثير لينك نوفالو در سئو وب سايت چيست؟
سئو حرفه‌اي سايت شامل چه مراحلي است؟
5 روش بازاريابي آنلاين SEO مي تواند تجارت شما را متحول كند
آموزش سئو مبتدي (بهينه سازي براي موتور هاي جستجو)
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

ابزارهاي اينستاگرام: 20 برنامه ضروري براي رشد موارد زير

ابزارهاي اينستاگرام: 20 برنامه ضروري براي رشد  موارد زير

 

اينستاگرام با بيش از يك ميليارد كاربر فعال ماهانه ، فرصت هاي عظيمي را براي برندها براي يافتن مشتري هاي جديد و ديدن محصولات خود باز كرده است. اما در حاليكه تاكتيك هايي مانند اجراي تبليغات اينستاگرام و دستيابي به تأثيرگذار ، موثر نيست ، اما بدون داشتن ابزار مناسب ، به دست آوردن نتايج مورد نظر دشوار است. براي كمك به شما در شارژ كردن حساب اينستاگرام خود ، ما اين ليست از بهترين برنامه هاي اينستاگرام براي مشاغل را جمع آوري كرده ايم — ابزاري كه باعث مي شود تجارت شما جدا شود ، مشتريان بيشتري را به فروشگاه آنلاين خود هدايت كند و به شما در درك چگونگي كسب درآمد بيشتر در اينستاگرام كمك كند. به طور مؤثر

فهرست مطالب:

بهترين برنامه هاي طراحي اينستاگرام

بهترين برنامه هاي ويديويي اينستاگرام

بهترين برنامه هاي بازاريابي اينستاگرام

بهترين برنامه هاي تجارت الكترونيكي اينستاگرام

بهترين ابزارهاي مديريت اينستاگرام

بهترين برنامه هاي تحليلگر اينستاگرام

در حال رشد تجارت خود با اينستاگرام

بهترين برنامه هاي طراحي اينستاگرام:يكي از مهمترين قسمت هاي حضور موثر در اينستاگرام ، پر كردن فيد شما با تصاويري خيره كننده است كه به طور واضح هويت برند شما و ارزش محصولات شما را ارتباط مي دهد. حتي اگر يك عكاس حرفه اي نباشيد ، مي توانيد با تلفن هوشمند خود و چند مورد از بهترين برنامه هاي طراحي اينستاگرام تصاوير عالي بسازيد.

1. VSCO (iOS, Android)

 

مدتي نگذشته است كه فيلترهاي پيش فرض اينستاگرام ، لبه خونريزي ويرايش عكس موبايل بودند. در اين ميان ، VSCO به عنوان قهرمان حاكم بر ايجاد عكسهاي زيبا در حال ظهور است. VSCO كه بخشي از پلت فرم ويرايش عكس و بخشي از شبكه رسانه هاي اجتماعي است ، بايد در قلب هر استراتژي اينستاگرام باشد. VSCO داراي يك مجموعه ويرايش عميق و فيلترهاي پيش فرض با كيفيت بالا است كه مي تواند عكس هاي گوشي هوشمند شما را به يك سطح كاملاً جديد ببرد. همچنين كتابخانه عظيمي از فيلترهاي موجود در برنامه حق بيمه وجود دارد كه گزينه هاي بي پايان اي براي شخصي سازي عكس هاي خود و جدا كردن آنها از بسته ارائه مي دهد.

2. Snapseed (iOS, Android, macOS, Windows)

Snapseed يكي ديگر از برنامه هاي ويرايش عكس است كه به شما امكان تنظيم دقيق عكس هاي خود را مي دهد. در حالي كه فيلترهاي پيش فرض اينستاگرام به طور يكباره كل تصوير شما را ويرايش مي كنند ، Snapseed به شما امكان مي دهد جلوه هايي را با قلم مو اعمال كنيد تا بتوانيد جزئيات هر عكس را كامل كنيد. پشته هاي Snapseed يكي ديگر از ويژگي هاي عالي است كه به شما امكان مي دهد گروه هاي فيلتر را به عنوان الگو ذخيره كنيد. اين پشته ها سپس مي توانند در عكس هاي آينده اعمال شوند ، به كل خوراك شما نگاهي ثابت و صرفه جويي در وقت شما.

3. Afterlight (iOS)

Afterlight يك برنامه در حال ويرايش عكس است كه مجموعه اي پيش فرض از ده ها فيلتر ، بافت و فريم را در خود جاي داده است ، و گزينه هاي مختلف زيادي را براي ترفند زدن عكسهايتان در خفاش به شما ارائه مي دهد. شما مي توانيد فيلترهاي بسيار شخصي خود را ايجاد كرده و ذخيره كنيد و با چندين فرمت تصوير كار كنيد. Afterlight همچنين شامل ابزار تايپوگرافي براي كمك به ايستادگي تصاوير است. Afterlight با طراحي زيبا و صريح و روشن ، ابزاري با كاربرد آسان و قابل استفاده براي پاپ عكس هاي اينستاگرام شماست.

4. Canva (web, iOS, Android)

Canva برنامه اي است كه مي توانيد از آن براي ايجاد تصاويري با ويژگي برجسته استفاده كنيد ، خواه در برنامه Instagram يا در Stories شما باشد. مي توانيد متن را به بهترين شكل تنظيم كنيد ، يك طرح بندي چند تصوير ايجاد كنيد و طيف گسترده اي از گرافيك هاي از پيش تعيين شده را بكشيد تا سطح پست هاي خود را مرتب كنيد و توجه طرفداران خود را جلب كنيد. به ويژه براي ايجاد استوري هاي Instagram برجسته بسيار مفيد است ، و اگر به چند قالب و قلم تصوير ثابت بچسبيد ، مي توانيد مطمئن شويد كه دنبال كنندگان شما هميشه محتواي شما را مي شناسند.

5. Photoshop Express (iOS, Android, Windows)

درست است ، مي توانيد از طريق فتوشاپ از طريق تلفن خود استفاده كنيد. در حالي كه برنامه تلفن همراه با همه ويژگي هاي برنامه دسك تاپ همراه نيست ، يك تجربه ويرايش تصوير قدرتمند را ارائه مي دهد كه كنترل زيادي روي عكس هاي شما مي كند. اين كارهايي را كه شما روي دسك تاپ خود انجام داده ايد با ابزارهاي مفيد مانند رفع لكه ، ساده مي كند كه مي تواند با يك لمس از لكه ها ، خاك و گرد و غبار از عكس شما خلاص شود. همچنين مي توانيد به چندين كنترل ، فيلتر ، ايستگاه از پيش تنظيم شده و گزينه هايي كه در جاي ديگر نمي خواهيد دسترسي پيدا كنيد ، مانند امكان اضافه كردن علامت سفيد به عكسهاي خود.

 

بهترين برنامه هاي ويديويي اينستاگرام:براي ايجاد ويديوهاي فريبنده براي حساب اينستاگرام كسب و كار خود ، لازم نيست شما يك فيلمبردار حرفه اي باشيد. اين برنامه هاي ويديويي اينستاگرام اين امكان را براي هر شخصي فراهم مي كند كه فيلم هاي سريع را در تلفن هاي خود ضبط كرده و بدون نياز به شلاق زدن لپ تاپ و تبديل نرم افزارهاي ويرايش ويديوي خود ، آنها را به فيلم هاي حرفه اي با كيفيت بالا تبديل كنند.

6. Boomerang from Instagram (iOSAndroid)

Boomerang برنامه اي است كه توسط اينستاگرام ايجاد شده است و به شما امكان مي دهد يك ويديوي حلقه مانند GIF از يك سري عكس ايجاد كنيد. وقتي ويديوي شما كامل شد ، آن را فوراً در اينستاگرام منتشر كنيد يا آن را ذخيره كنيد تا بعداً ارسال شود.

7. Life Lapse (iOS, Android)

در حالي كه Boomerang براي اينستاگرام براي ايجاد فيلم هاي سريع مانند GIF عالي است ، Life Lapse يك برنامه موبايل پرمصرف تر براي ايجاد فيلم هاي طولاني تر و متوقف براي نمايش محصولات شما است. مي توانيد به همان اندازه كه مي خواهيد عكس بگيريد ، اندازه فيلم خود را سفارشي كنيد ، سرعت بين تصاوير را تنظيم كنيد و حتي موسيقي بدون حق امتياز اضافه كنيد.

8. HypeType (iOS)

كتابخانه بزرگ قلم ها و انيميشن هاي HypeType ايجاد و نوشتن شرح تصاوير را براي بخش هاي مختلف فيلمبرداري شده با برنامه يا يك فيلم بارگذاري شده در گذشته دريافت كرده است. پس از اتمام ، مي توانيد فيلم خود را بدون ترك HypeType در اينستاگرام ارسال كنيد.

بهترين برنامه هاي بازاريابي اينستاگرام: شما تقريباً آماده دستيابي به پست هستيد ، اما براي كمك به رشد زير و ارتباط با افراد بيشتري ، مي خواهيد با دنبال كنندگان خود درگير شويد و از هشتگ هايي استفاده كنيد. بهترين برنامه هاي بازاريابي اينستاگرام به شما كمك مي كنند تا همين كار را انجام دهيد.

9. Repost for Instagram (Android)

شما هميشه لازم نيست فردي باشد كه در پشت لنز عكس مي گيرد. اگر جامعه اي از مشترياني داريد كه محتواي توليد شده توسط كاربر را ارسال مي كنند ، مي توانيد براي تغيير تصاوير در اينستاگرام از Repost استفاده كنيد و در همان زمان به آنها اعتبار دهيد. براي به اشتراك گذاشتن تصويري از حساب اينستاگرام شخص ديگري ، كافيست URL اشتراك را در پستي كه مي خواهيد به اشتراك بگذاريد كپي كنيد و Repost را در تلفن خود باز كنيد. يك نماد اعتباري به تصوير اضافه مي كند ، توضيحات را كپي مي كند ، و آيا آماده است كه براي چند ثانيه به حساب خود ارسال كنيد.

10. AutoHash (Android)

AutoHash ممكن است ساده ترين راه براي يافتن هشتگ هاي مربوط به اينستاگرام براي تصاوير شما باشد. از هوش مصنوعي براي شناسايي اشياء موجود در عكس هاي شما استفاده مي كند و بر اساس اشياء ، هشتگ هاي مربوطه را در اختيار شما قرار مي دهد. اين هشتگ ها را براي شما به حساب مي آورد ، بنابراين بيش از حد مجاز 30 هشتگ نمي رويد و مي توانيد هشتگ هاي مورد علاقه خود را در برنامه ذخيره كنيد. پس از آماده شدن براي ارسال ، AutoHash هشتگ هاي انتخابي خود را در كليپ بورد شما ذخيره مي كند ، بنابراين تمام كاري كه بايد انجام دهيد اينست كه آنها را در توضيحات تصوير يا نظرات خود بچسبانيد.

11. Display Purposes (web)

Display Purpose ابزاري مبتني بر وب است كه كمي كنترل بيشتري بر هشتگ هايي كه براي پست خود انتخاب مي كنيد به شما مي دهد. با يك كلمه كليدي يا يك هشتگ موجود موجود را شروع كنيد و آن را به هشتگ هاي اضافي براي استفاده در تصوير توصيه مي كند. اين يك متحد خوب براي كمك به بيشتر دنبال كنندگان اينستاگرام در طاقچه شماست. مي توانيد تعداد هشتگهاي مورد نظر خود را بالا يا پايين بكشيد و نمايش اهداف نيز هشتگهاي شما را مطابق با آن پر مي كند. اگر مي خواهيد DIY كنيد ، مي توانيد به انتخاب دستي نيز برويد و ليستي را انتخاب كنيد كه ارتباط و محبوبيت هر هشتگ را نشان مي دهد.

بهترين برنامه هاي تجارت الكترونيكي اينستاگرام :در حالي كه ارسال محصولات خود در اينستاگرام راهي عالي براي رشد موارد زير و افزايش آگاهي از شغل خود است ، در پايان روز ، احتمالاً براي رشد فروش خود در اينستاگرام پست مي كنيد. اين برنامه ها به اشتراك گذاري عكس هاي اينستاگرام شما در فروشگاه Shopify شما سهولت دارند تا بازديد كنندگان بتوانند به راحتي محصولاتي را كه در اينستاگرام ديده اند پيدا كرده و از سايت شما خريداري كنند.

12. Instagram Shoppable Feed (Shopify)

عكس هاي اينستاگرام شما فقط راهي عالي براي درگير كردن مشتريان بالقوه در رسانه هاي اجتماعي نيستند. آنها همچنين مي توانند به بازديد كنندگان وب سايت شما نشان دهند كه محصولات شما چگونه به نظر مي رسد يا چگونه مي توانند با هم كار كنند. با استفاده از Feed Shoppable Feed در Instagram ، مي توانيد به راحتي عكس هاي اينستاگرام خود را به فروشگاه خود اضافه كرده و محصولات نمايش داده شده در هر تصوير را برچسب گذاري كنيد. و اگر از آن در صفحه اصلي فروشگاه خود مانند Hot Shapers استفاده مي كنيد ، مي توانيد محصولات خود را تبليغ كرده و به طور همزمان دنبال كنندگان خود را در اينستاگرام رشد دهيد.

13. Covet.pics (Shopify)

مانند Feed Shoppable Feed ، Covet.pics به شما امكان مي دهد از عكسهاي اينستاگرام خود گالري هايي را در وب سايت خود ايجاد كنيد. اما علاوه بر نمايش تصاويري كه شغل شما ارسال كرده است ، Covet.pics همچنين به شما امكان مي دهد تا از مشتريان خود دعوت كنيد تا تصاوير خود را از محصولات خود در گالري خود بارگذاري كنند. مي توانيد محصولات را در عكسهاي گالري خود برچسب گذاري كنيد ، قيمت گذاري را نشان داده و دكمه خريد مستقيم را در پنجره خود قرار دهيد. علاوه بر اين ، Covet.pics تجزيه و تحليل مفصلي را ارائه مي دهد كه نشان مي دهد عملكرد گالري هاي شما چگونه است ، با معيارهايي مانند نمايش ، تعامل و سفارشات. قيمت: رايگان براي يك گالري و يك برچسب محصول براي هر عكس؛ از 14.99 $ / ماه براي برنامه Basic ، كه شامل دو گالري ، برچسب زدن چند محصول و آپلود عكسهاي سفارشي است.

بهترين ابزارهاي مديريت اينستاگرام: براي رشد مخاطبان خود و ايجاد دلايلي براي طرفداران فعلي خود ، بايد به طور مرتب اينستاگرام خود را با محتواي تازه به روز كنيد. اما بياييد با آن روبرو شويم ، به طور مداوم به روز كردن نمايه شما با عكس هاي جديد زمان زيادي مي برد - چيزي كه بيشتر كارآفرينان در حال حاضر كوتاه هستند. خوشبختانه ، مجموعه اي از سيستم عامل هاي عالي در آنجا وجود دارد كه منابع مورد نياز شما را براي برنامه ريزي پست هاي خود در اختيار شما قرار مي دهند و مشخصات خود را با مطالب عالي به خوبي نگه مي دارند. بسياري از اين ابزارها همچنين به شما امكان مي دهند از رايانه خود در اينستاگرام پست كنيد ، بنابراين نيازي نيست كه فقط به برنامه موبايل اينستاگرام اعتماد كنيد.

14. Sked (web, iOS, Android)

Sked يك سكوي برنامه ريزي با طيف گسترده اي از ويژگي ها - از جمله برنامه ريزي مبتني بر مرورگر وب - براي اجراي فعاليت هاي موثرتر است. Sked همچنين داراي ويژگي هاي گسترده ويرايش عكس است. با استفاده از ويرايش تصوير داخلي ، مي توانيد عكسهاي خود را خيلي بهتر از فيلترهاي پيش فرض اينستاگرام تنظيم و تنظيم كنيد. Sked امكان بارگذاري گسترده را نيز فراهم مي كند ، بنابراين مي توانيد يك بار دسته عكس ها را به طور همزمان برنامه ريزي كرده و زمان تلاش خود را براي بازاريابي رسانه هاي اجتماعي كوتاه كنيد.

15. Later (web, iOS, Android)

بعداً يك پلت فرم برنامه ريزي رسانه هاي اجتماعي بصري ارائه شده است كه داراي مجموعه اي از ويژگي هاي متنوعي براي برنامه ريزي كمپين هاي شما ، از جمله امكان كشف هشتگ ها و به اشتراك گذاري مطالب توليد شده توسط كاربر است. بعداً به شما امكان مي دهد تا پست هاي خود را با يك تقويم محتواي مفيد سازماندهي كرده و پيش از انتشار پيش نمايش از فيد اينستاگرام خود را دريافت كنيد ، تصور كنيد دقيقاً چگونگي فاش استراتژي شما ساده خواهد بود. همچنين داراي عنوان هاي ذخيره شده است كه هنگام برنامه ريزي و اجراي استراتژي هشتگ شما در اينستاگرام مفيد است. گروه هاي مربوط به هشتگ را در كنار هم ذخيره كنيد ، بنابراين ديگر نيازي به تايپ مجدد آنها نخواهيد داشت و يا از مؤثرترين تاكتيك هاي خود براي افزايش تعامل در پست ها يا استفاده مجدد از كليك از طريق بيوگرافي اينستاگرام خود به وب سايت خود استفاده نكنيد.

16. Hootsuite (web, iOS, Android)

Hootsuite يك پلت فرم قدرتمند مديريت رسانه هاي اجتماعي است كه مي تواند پست هاي اينستاگرام را برنامه ريزي و منتشر كند. در حالي كه Hootsuite با ساده تر كردن بازاريابي براي سيستم عامل هايي مانند فيس بوك و توييتر ، نام خود را ايجاد كرده است ، ابزارهاي اينستاگرام آن يك قدم جلوتر مديريت رسانه هاي اجتماعي را مي گيرد. Hootsuite به شما امكان مي دهد تا پست هاي اينستاگرام خود را از قبل برنامه ريزي كنيد ، و يا به شما اطلاع مي دهد كه اگر يك حساب كاربري در Instagram داريد ، به صورت خودكار براي شما ارسال مي كند

17. Buffer (web, iOS, Android)

احتمالاً بافر را به عنوان ابزاري عالي براي برنامه ريزي پست هاي رسانه هاي اجتماعي خود براي توييتر و فيس بوك مي شناسيد ، اما مي توانيد از آن براي برنامه ريزي پست هاي اينستاگرام خود نيز استفاده كنيد. پست هاي خود را از طريق موبايل يا دسك تاپ آماده كنيد و بافر مستقيماً براي شما در اينستاگرام ارسال مي كند. و با يك برنامه Premium ، مي توانيد استوري هاي اينستاگرام را نيز ايجاد كرده و برنامه ريزي كنيد ، يك شبكه اينستاگرام قابل خريد را در وب سايت خود تعبيه كنيد و از عملكردهاي پست هاي اينستاگرام خود تجزيه و تحليل مفصلي دريافت كنيد.

بهترين برنامه هاي تحليلگر اينستاگرام: نگه داشتن فيد اينستاگرام خود با عكس هاي به موقع ، مرتبط و چشم نواز ، يك اتفاق كوچك نيست ، بنابراين مهم است بدانيد كه آيا تلاشهاي شما در رسيدن به اهداف خود كمك مي كند يا خير. برنامه هاي مناسب براي تجزيه و تحليل اينستاگرام به شما كمك مي كند تا ميزان تأثير فعاليتهاي بازاريابي اينستاگرام خود را تحت تأثير قرار بگيرد.

18. Sprout Social (web, iOS, Android)

Sprout Social يك بستر مديريت رسانه هاي اجتماعي است كه داراي ابزارهاي برنامه ريزي و انتشار گسترده اي است. Sprout Social همچنين تجزيه و تحليل هاي عميق اينستاگرامي را ارائه مي دهد و به شما امكان مي دهد گزارش هاي مفصلي درباره نحوه عملكرد آخرين ارسال هاي خود داشته باشيد. با استفاده از تجزيه و تحليل هاي Sprout Social ، شما مي توانيد تعامل را پيگيري كنيد و موفقيت حساب فروشگاه خود را در برابر موفقيت حساب هاي ديگري كه مديريت مي كنيد مقايسه كنيد. علاوه بر اين ، Sprout Social ابزاري براي نظارت بر هشتگ ها و نظرات دارد ، به شما كمك مي كند انگشت خود را روي نبض جامعه خود نگه داريد و فرصت هاي جديدي براي تعامل پيدا كنيد.

19. Iconosquare (web, iOS, Android)

Iconosquare يك بستر تحليلي است كه به منظور حفر عمق عملكرد محتواي شما در اينستاگرام

اختصاص داده شده است.

 

با Iconosquare ، مي توانيد داده هاي مربوط به نامزدي منظم مانند دنبال كنندگان و لايك ها را

رديابي كنيد و همچنين از طرفداران خود از جمله موقعيت مكاني و ميزان نفوذ رسانه هاي اجتماعي ،

 

 آمار مشخصي كسب كنيد. با شناسايي بيشترين تأثيرگذار طرفداران خود ، مي توانيد فرصتهاي

 جديدي براي بازاريابي تأثيرگذار و دسترسي پيدا كنيد.

 

Iconosquare همچنين به شما اين امكان را مي دهد تا عملكرد خود را در برابر رقباي خود مقايسه

كنيد و به شما كمك مي كند تا ايده بهتري از مكان مورد نظر در صنعت خود داشته باشيد.

20. UserGems (Shopify)

آيا تا به حال فكر كرده ايد كه آيا ممكن است هركدام از مشتريان شما معامله بزرگي در رسانه هاي

اجتماعي باشد؟ با UserGems مي توانيد دريابيد. اين برنامه Shopify اطلاعاتي در مورد رسانه هاي

 اجتماعي در مورد مشتريان شما به دست مي آورد ، بنابراين مي توانيد آن را مرتب كنيد تا دقيقاً

افرادي را كه به دنبال آن هستيد پيدا كنيد.  مي توانيد از UserGems استفاده كنيد تا مشخص كنيد

كدام يك از مشتريان شما بيش از 10،000 دنبال كننده اينستاگرام دارند يا كدام يك از كلمات "بلاگر"

 يا "روزنامه نگار" در پروفايل رسانه هاي اجتماعي خود استفاده مي كنند - براي كمك به ايجاد يك

كمپين تأثيرگذار. اگر مي خواهيد در يك كمپين محتواي هدفمند توليد شده توسط كاربر

استفاده كنيد ، مي توانيد پروفايل همه مشتريان خود را جستجو كنيد.

 

 

در حال رشد تجارت خود با اينستاگرام :اكنون كه ابزارهاي مناسبي براي كار داريد ، وقت

آن است كه به آنجا برويد و شروع به گرفتن عكس ها و فيلم هاي شگفت انگيزي كنيد

كه واقعاً ارزش واقعي محصولات شما را نشان مي دهند!

 

 سؤال ديگري در مورد بازاريابي اينستاگرام داريد؟ در قسمت نظرات  ما را آگاه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.